De intocht van Sinterklaas kan natuurlijk niet over het Paasei-plein. Daarom wordt het plein omgedoopt tot het Marseplein. Ondertussen zit er iemand te wachten op haar kaartje die bezorgd gaat worden op het Paasei-plein. Maar ja… dát plein bestaat niet meer. Wat nu? Hoe gaan Sint en de pieten dit oplossen? Kom ook meezingen, meezoeken én genieten van de intocht!













